ÁSZF


1. Bevezetés

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a weboldalon (a továbbiakban: honlap/Szállító) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybe vevő (továbbiakban: Megrendelő) általi használatának feltételeit. A honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják. A webáruház-szolgáltatás igénybevételének előfeltétele a jelen Általános Szerződési és Felhasználási feltételek Megrendelő által történő elfogadása. Ezen feltételek elfogadásának minősül, ha a Megrendelő igénybe veszi a szolgáltatást, regisztrálja magát és vásárol a webáruházban.

A Szállító - Family-Sun Bt. - semmilyen formában nem vállal felelősséget a Megrendelő által megadott hibás adatokból eredő téves teljesítésért. A név, cím, telefon és e-mail mezőket minden esetben ki kell tölteni, e nélkül a rendszer a rendelést nem fogadja el. A rendszer a regisztrációkor megadott személyes adatokat, névvel és e-mail címmel tárolja a későbbi azonosításhoz.

A Szállító fenntartja a jogot, hogy az Általános Szerződési és Felhasználási feltételeket részben vagy egészben bármikor módosíthatja, és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba. Az Általános Szerződési és Felhasználási feltételek mindaddig hatályban maradnak, amíg a Szállító a webáruház-szolgáltatást biztosítja.

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza.

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

2. Tájékoztató adatok a Szállítóról/Webáruház tulajdonosról és a tárhelyszolgáltató adatairól

Cégnév/cégvezető:  Family-Sun Bt./ Lakatos Angelika

Székhely/telephely:  4033 Debrecen, Acsádi út 24.

Cégjegyzékszám:  09-06-016211

Telefon:  +36 70/ 934-6800

E-mail:  l.angelika9@gmail.com

Adószám: 25843325-1-09

Bankszámlaszám:  K&H: 10403428-50526754-65781016


Tárhehyszolgáltató adatai:

Cégnév: Webnode AG .

Székhely cím: Limmatquai 112, 8001 Zurich, Switzerland

Cégjegyzékszám:  CH - 170.3.036.124-0

E-mail:  support@webnode.com

3. A honlapon folytatott tevékenység

Vásárlóink visszajelzései és igényei alapján folyamatosan fejlesztjük és szélesítjük termékkínálatunkat, ahol megtalálhatók többek között a márkás férfi és női parfümök, a szépségápolás különböző kozmetikumai, táplálkozási koncepciók úgymint Aloe Vera termékek, a diéta, a fogyókúrás termékek széles skálája, vitaminok ásványi anyagok, valamint sok más érdekesség, amiért érdemes böngészni oldalunkat.

Az áruházban feltüntetett képek csak illusztrációk, nem minden esetben tükrözik a termék valós megjelenését!

4. Felhasználási feltételek

Az adott árú megrendelésének időpontja az az időpont, amikor megrendelését az áruházunkon keresztül eljuttatja hozzánk. Megrendelése akkor lép életbe, ha online megrendelését e-mail-ben, vagy telefonon is visszaigazoltuk Önnek. A várható szállítási határidőt a visszaigazolásban jelezzük Önnek. A "Kapcsolat" menüpontban megtalálja az elérhetőségeinket. Ezen elérhetőségeken jelezheti felénk szavatossági igényét, egyéb kifogását, vagy kérhet információt valamely termékről vagy megrendelésről. A Family-Sun Bt. és a Megrendelő (Ön) között létrejött elektronikus szerződés nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, így az nem kerül iktatásra, és későbbiekben papír alapon nem hozzáférhető. Az elektronikus szerződésben, illetve a megkötés és a későbbi kapcsolattartás során használt nyelv a magyar. Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, a termék adatlapon téves adatokért felelősséget nem vállalunk! A termékoldalakon található termék leírások és fotók csak tájékoztató jellegűek, nem minden esetben tartalmaznak az adott termékről minden információt. A hivatalos termékleírásért kérjük látogasson el a termék gyártójának weboldalára.

5. A honlapon történő vásárlás

5.1. Megrendelés folyamata

A honlap termékbemutatási, és online megrendelési lehetőséget biztosít a Megrendelő számára. A termékekről a "LR termékek" menü pontban, vagy a "Kezdőlap" termék csoportok menüpontok segítségével böngészhet a Megrendelő. A termékek kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg. Az akciós termékekről a "Akciók!" menü pontban értesülhet. Minden terméknél külön-külön szerepel az akció kezdeti és lejárati dátuma, vagy a kezdeti dátum és a készlet erejéig megjelölés.

A kategória nevére kattintva a benne szerelő termékek listája látható. Ha az adott kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor a termékek felett és alatt lévő számok segítségével lehet lapozni. A termék listáról a részletes termék oldal a termék nevére klikkelve érhető el, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról.

A honlapon lehetőség van kulcsszó alapján terméket keresni. A keresési feltételeknek megfelelő termék találatok a kategóriákhoz hasonlóan listaszerűen jelennek meg.

A választott termék a kosár gomb segítségével helyezhető a kosárba, a gomb mellett a szükséges darabszám beállítható. A Megrendelő a kosár tartalmát a "Kosár" menüpont segítségével ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. A "Kosár ürítése" gomb segítségével lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. A Megrendelő a "Megrendelés" gombra klikkelve folytathatja a vásárlási folyamatot. Második lépésként lehetőség van belépésre, regisztrációra, valamint regisztráció nélküli vásárlásra is.

A regisztráció, és a regisztráció nélküli vásárlás esetén az alábbi adatokat kell a Megrendelőnek megadnia: e-mail cím, név, telefonszám, számlázási cím, valamint, ha ettől eltérő a szállítási cím. Regisztrációhoz az előbbi adatokon felül egy jelszó megadása is szükséges. A sikeres regisztrációról a Megrendelő e-mailben, és a honlapon tájékozódhat.
A Megrendelő a regisztrációjának törlését e-mailben kérheti a Szállítótól, ez esetben új vásárláshoz újra kell regisztrálnia. A hozzáférési adatok titokban tartásáért a Megrendelő felelős. A Megrendelő felelős az adatai frissítéséért, valamint köteles a Family-Sun Bt.-nek bejelenteni, ha tudomására jutott, hogy az adataival harmadik fél visszaélt. Elfelejtett jelszó esetén a honlapon új jelszó kérhető a regisztrált e-mail címre. Amennyiben a Megrendelő korábban már regisztrált a honlapon, a megrendelési folyamat az e-mail címének és jelszavának megadásával folytatható.

A megrendelés következő lépéseként a Megrendelőnek ki kell választania a számára megfelelő fizetési és szállítási módot. A Megrendelő egy összefoglaló oldal segítségével ellenőrizheti minden korábban megadott adatát, és a megrendelni kívánt termékeket, azok mennyiségét. Adatbeviteli hibák esetén javíthat a megadott adatokon. Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a "Megrendelés elküldése" gomb segítségével véglegesítheti rendelését. Erről a honlapon, illetve e-mailben kap megerősítést.

Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) hibás adatot észlel azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni a Szállító felé.
Megrendelési szándéktól függetlenül a Megrendelő a belépést a "Belépés" menüpont segítségével végezheti el. Belépés után megjelenik egy "Adatok módosítása" menüpont, ahol a regisztráció során megadott adatait tudja módosítani, valamint a leadott megrendelésének adatait, és állapotát követheti nyomon.

5.2. Regisztráció/Adatkezelés

A Family-Sun Bt. webáruházban a vásárlás regisztrációval lehetséges, amely mind a regisztráció, mind a szükséges adatok megadása tekintetében önkéntes.

A regisztráció során megadott adatok név, cím, telefonszám, e-mail cím tárolása elektronikusan történik!

A webáruház használata során a Family-Sun Bt. a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki harmadik fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az szükséges a megrendelés teljesítéséhez, mint pl: a futárszolgálat. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a Family-Sun Bt. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. A cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra.

A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Szállító a megrendelés teljesítéséhez használja fel, valamint a Megrendelő a feltételek elfogadásával beleegyezik, hogy számára időközönként az Vitaminvarázs akcióiról, új termékeiről hírlevelet küldjön.

5.3. Megvásárolható termékek

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát (bruttó árak), azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.

A Szállító nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

5.4. A megrendelések feldolgozása és teljesítése

A megrendelések feldolgozása és teljesítése: a munkanapokon 16 óráig beérkezett megrendelések kiszállítását, 5 munkanapon belül vállaljuk.

Megrendelésre a fent megjelölt időponton kívül is van lehetőség, amennyiben az munkaidőn kívül (munkanapokon 16 órát követően és szabadnapokon) történik, az a következő munkanapon kerül feldolgozásra és a teljesítést azt követő 5 munkanapon belül vállaljuk.

Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 5. munkanapon belül.

A Szállító fenntartja azt a jogot hogy a már visszaigazolt megrendelést (megrendeléseket) visszautasítsa részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!

5.5. A szerződés létrejötte

A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
A szerződés a vásárlásról szóló visszaigazolás (e-mail üzenet) megérkezésével jön létre, amelyben a Szállító tájékoztatja a Megrendelőt a szállítás várható időpontjáról.

5.6. Számla

A Szállító a vásárlásról papíralapú számlát állít ki.
A Szállító a papíralapú számlát a rendelés kézbesítésekor, a szállítási csomagban, a termékekkel együtt megküldve bocsátja a Megrendelő rendelkezésére.
Ha a Megrendelő egyes tételekről külön számlát szeretne kérni, akkor azt a megrendelés leadásakor, a megjegyzés rovatban egyértelműen fel kell tüntetnie. Kérésre a Szállító a kért tételeket külön számlán jeleníti meg.

5.7. Fizetés

A webáruházban elérhető fizetési módok és ezek részletes jellemzői:

5.7.1. Utánvét

Utánvétes fizetés esetén a rendelés végösszegét a csomag átvételekor, készpénzben, vagy bankkártyával kell fizetni a futárszolgálat munkatársának, illetve az automata átvételkor a szolgáltató szabálya szerint. Az utánvét szolgáltatásnak extra díja van, mely rendelésenként 390Ft

5.7.2. Előre utalás

Előre utalás esetén a rendelés beérkezését követően a Szállító ellenőrzi a megrendelt termék(ek) biztos elérhetőségét / szállíthatóságát, majd e-mailben elküldi a Megrendelő részére a vételár átutalásához szükséges díjbekérőt. Az e-mail minden szükséges adatot tartalmaz az utalás elindításához. Előre utalással történő rendelés esetén a Szállító csak akkor köteles teljesíteni a rendelés szállítását / kézbesítését, ha az átutalt összeg lekönyvelésre került a Family-Sun Bt. folyószámláján.

6. Házhozszállítás fizetés módja

Webáruházunk megrendeléseit futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként, - ha van lehetősége - célszerű a munkahelyi címet megadni. Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

6.1. Házhozszállítás díjszabása

A megrendelt összegtől függően változik a szállítási költség.

  • 14 990 Ft-ig 2 500 Ft
  • 14 990 - 27 990 Ft-ig 1 500 Ft
  • 27 990 - tól INGYENES

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A futárnál lehetőség van készpénzzel, vagy bankkártyával fizetni.

6.2. Foxpost csomagautomatába történő szállítás

  • 27 990 Ft-ig 590 Ft
  • 27 990 Ft-tól INGYENES

A csomagautomatába történő szállítás estén CSAK bankkártyával, lehet fizetni!

Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a csomagon észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük. Újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

7. Szavatossági, jótállási igények érvényesítése

Az általunk forgalmazott termékekre a jogszabályokban foglaltak szerint termékkörönként meghatározott mértékű szavatosságot vállalunk. Azt szavatoljuk, hogy a termék(ek), a "Termék Tanúsítványok" menü pontban részletezett minőség ellenőrző intézetek minőség igazoló pecsétjeivel rendelkeznek és kiváló tulajdonságúak. Szavatossági probléma esetén a törvényben előírt módon vagy cserét, vagy teljeskörű pénz visszafizetési kötelezettséget vállalunk.

Az árukat az adott termékekre vonatkozó előírások szerint (Kermi, Meei, HIF, OÉTI, ÁNTSZ, CE, ... stb.) által jóváhagyott kivitelben szállítjuk.

A szavatossági igényeit a Megrendelő az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:

Név: Family-Sun Bt.
Levelezési cím: 4024 Debrecen, Szent Anna u. 64.
Telefonszám: +36-70/708-9268
E-mail cím: info@vitaminvarazs.hu

8. Téves megrendelés

Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követően 24 órán belül a "Kapcsolat" menü pontban megtalálható e-mail címen vagy telefonszámon személyesen mondhatja le, a csomag feladása előtt minden következmény nélkül. Amennyiben a rendelést nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több hetet kellene várni az adott termék megérkezésére), a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja.

9. Elállási jog

9.1. Az elállás joga

Megrendelő jogosult a megrendelés után, de még a kiszállítás megelőző 24 órában a vásárlástól elállni. Ezen szándékát köteles e-mailben a "Kapcsolat" menü pontban megtalálható e-mail címen jelezni.

Az interneten/távollevők között megkötött szerződést szabályozó 45/2014. Kormányrendelet (rendelet) alapján a termék átvételétől számított 14 napon belül a Megrendelő indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, és jogában áll a rendelt terméket hiánytalanul az eredeti csomagolásban visszaküldeni, azonban a visszaküldés költségei a Megrendelőt terhelik.

Az elállásra vonatkozó igényét Megrendelő köteles e-mailben a "Kapcsolat" menü pontban megtalálható e-mail címre írásban jelezni. A Szállító köteles az áru ellenértékét a csomag kézhezvételétől számítva 30 napon belül visszajuttatni a Megrendelőnek. A visszatérítés nem vonatkozik a termék visszajuttatási költségeire, melyeket a Megrendelőnek kell viselnie.

Amennyiben a visszahozott (visszaküldött) áruról kiderül, hogy károsodott, és ez a károsodás a nem rendeltetésszerű használat miatt következett be, a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet értelmében a Family-Sun Bt. követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését a Megrendelőtől.

A rendelet értelmében az elállás joga nem illeti meg a Megrendelőt, azaz nem vagyunk kötelesek visszavenni az alábbi termékeket: gyorsan romlandó termékek, természetüknél fogva higiéniai vagy egészségügyi okokból vissza nem szolgáltatható termékek (például: golyósdezodor, kozmetikumok, étrend-kiegészítők)

Étrend-kiegészítők, gyógyhatású készítmények, kozmetikai cikkek és higiéniai termékek esetében az elállás jogával a Megrendelő csak bontatlan, sértetlen, hiánytalan, eredeti csomagolásban visszaküldött termék esetében élhet.

További információk: NFH Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság - Elállási jog hiánya (https://www.nfh.hu/magyar/hasznos/vasarlas/internetes/internetes_cikk/gyogyszerek.html)

A Szállító a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a Megrendelő részére.

A Family-Sun Bt. jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Family-Sun Bt.

9.2. Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza címünkre. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Megrendelőt terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni!

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videókamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

A termék visszaérkezését követő harminc napon belül a Helpdesk Csoport Bt. a Megrendelő által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát. (egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!)

10. Felelősségkorlátozás, technikai korlátok

A Family-Sun Bt. webáruházon történő vásárlás feltételezi a Megrendelő részéről az Internet lehetőségeinek és korlátjainak ismeretét és elfogadását. A felhasználó, illetve Megrendelő tudomásul veszi, hogy a böngészéssel és a vásárlással kapcsolatos esetleges kockázatokat saját magának kell felmérnie, illetőleg magának kell gondoskodni a számítógépe biztonságos használatáról és az azon tárolt adatok védelméről.

A Family-Sun Bt. nem felel a vis majorból eredő, vagy egyéb, az irányításán kívül eső események okán bekövetkező károkért,

a weboldal használatából, vagy üzemzavarából,
az adatok bárki által történő megváltoztatásából,
az információtovábbítási késedelemből adódó,
vírusok okozta,
szoftverhibából, internetes hálózat hibájából, egyéb technikai jellegű hibából eredő,
vonal, vagy rendszerhibából adódó,
a beszállítótól származó téves információkból eredő károkért.

11. ÁSZF, árak módosítása

A Family-Sun Bt. jelen Általános Szerződési Feltételeket, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja. A módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép hatályba és csak a közzétételt követő megrendelésekre érvényes.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Family-Sun Bt. Általános Szerződési Feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

12. Jogérvényesítési lehetőségek

A Felhasználó(Megrendelő) a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Név: Family-Sun Bt.
Levelezési cím: 4024 Debrecen, Szent Anna u. 64.
Telefonszám: +36-70/708-9268
E-mail cím: info@vitaminvarazs.hu

Amennyiben a Szállító és a Megrendelő között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Megrendelő számára:

- panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál
- birósági eljárás kezdeményezése.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webáruházunkban történő vásárlás és az ehhez szükséges adatszolgáltatás önkéntes.

Általános Szerződési Feltételek hatályba lépése

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje:
Szeged, 2021. május 16.

Jó böngészést és vásárlást kívánunk!

Online vitarendezésre vonatkozó információk az ODR (Online Dispute Resolution Regulation) 14. cikkelyének 1. paragrafusa szerint:

Az Európai Bizottság lehetőséget biztosít a vásárlók számára, hogy az online vitarendezést egyik platformjukon rendezzék, az ODR (Online Dispute Resolution Regulation) 14. cikkelyének 1. paragrafusa szerint. A platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr) olyan oldalként szolgál, ahol az ügyfelek peren kívül megegyezésre juthatnak az online vásárlásokkal és szolgáltatási szerződésekkel kapcsolatban felmerülő vitás kérdésekben...